Erfaring
Foruden en periode hos Dagrofa har Lars’ primære karriereforløb fundet sted hos Toms Gruppen, senest som NPD & CSR Director. I 2016 fik Lars stillingen Marketing Director hos Orkla Confectionery & Snacks Danmark.
Motivation
Med en 24-årig karriere hos Toms Gruppen besidder Lars et højt marketingfagligt FMCG niveau og en omfattende viden inden for produktudvikling. En marketerprofil og sammensætning, der gør Lars til en del af dette års The M List. Lars har formået at modernisere Toms’ digitale tilstedeværelse og skabe en sammenhængende brugeroplevelse på tværs af platforme og brands, og har samtidig et godt ry i branchen som en stærk produktinnovator med øje for tidens tendenser og adfærd. Foruden sit faglige kompetenceniveau har Lars udviklet en skarp lederprofil efter at have siddet som ansvarlig for teams inden for både kategoriledelse, marketing samt innovation og produktudvikling. Lars har desuden bidraget ved at tilføje en social ansvarlighed til Toms-brandet, gennem f.eks”Nellie Dellie”-serien.