Erfaring
Lars arbejdede i de første ni år af sin karriere i Danmarks Radio. Han begyndte i en stilling som Webmaster og sluttede af med en titel som Social Media Manager i 2011. Herefter kom han til LEGO i en stilling som Social Media Strategist. Siden 2016 har han været Senior Global Director of Social Media & Video for LEGO.
Motivation
Lars kan betragtes som en af Danmarks mest innovative og indflydelsesrige marketers inden for de sociale og digitale mediediscipliner. Lars har senest i LEGO vist en evne til at forstå og forudsige brugen af de nye medier ved at opbygge stærke LEGO communities på tværs af kanaler og markeder samt løbende inspirere og engagere globale forbrugere gennem real-time engagement. Med et stærkt fokus på customer journeys og indsigter skaber Lars bro mellem sprog- og landegrænser med relevant content på Lego’s digitale medier. Derudover har Lars’ dybe faglighed og gode kommunikationsegenskaber gjort ham til en dygtig international anerkendt foredragsholder. Lars er en visionær marketer, der besidder en af branchens mest opdaterede fagligheder inden for sociale og digitale medier, hvorfor han igen i år er en del af The M List.