Erfaring
Louisa har tilbragt det meste af sin karriere hos DIAGEO. Hun startede som Business Manager for Möet Hennessey i 2002. Efter fem ledelsesstillinger med ansvar på både national og internationalt plan rykkede Louisa i 2014 til Maersk Line og stillingen som Senior Director, Global Head of Brands and Consumer Insights. I 2015 fik Louisa titlen Global Head of Marketing.
Motivation
Louisa C. A. Loran blev i 2015 ansvarlig for den globale markedsføring af Maersk Line, Mærsk-gruppens største forretningsenhed. Målsætningen var klar: Knyt kunderne tættere til virksomheden ved at gøre kommunikationen mere emotionel. For selv om brandværdien og awarenessniveauet var højt, så var det svært at få kunderne til at have en emotionel tilknytning til Maersk Line. Louisa har taget signifikante skridt på vejen dertil, bl.a ved at opruste den interne marketingafdeling og skabe en digital tilstedeværelse, der rammer plet. Louisa har tilføjet et nødvendigt friskt fagligt marketingpust og været med til at formulere en ny vision for, hvilken relation Maersk Line skal have til deres kunder. Louisas evne til at omforme ambitiøse målsætninger til solide kundeindsigter og resultatskabende marketinginitiativer, sikrer hende en plads på The M List 2017.