Erfaring
Louise startede sin karriere med et internship hos McKinsey & Company inden, hun begyndte at arbejde som konsulent hos Deloitte i 2001. Efter et par år skiftede hun til A.T. Kearney som Senior Business Analyst, inden hun kom til DONG i 2004 som Senior Manager, Head of Portfolio, Planning and Strategy. Siden har Louise arbejdet sig op gennem DONG Energy koncernen, hvor hun i dag sidder som privatkundedirektør.
Motivation
Louise er det, man vil kalde en holistisk marketer, der har gjort flot karriere i Dong regi, og som på alle områder gør sig bemærket som et lederforbillede. Til trods for, at hun står i spidsen for 300 ansatte, søger hun at skabe en tæt og fortrolig dialog samtidig med, at hun gennem interne kommunikationstiltag arbejder på at få medarbejderne til at kunne identificere sig med organisationen. Men også kunderne er i højsædet for Louise, der f.eks. mener, at alle bør hjælpe til med at besvare kundehenvendelser, så ventetiden bliver så kort som mulig. Hun står desuden bag en række innovative tiltag i krydsfeltet mellem marketing og produkt/services. Louise er et eksempel på en opdateret marketer med særdeldes gode leder- og kommunikationsevner, der også gør hende fortjent til at være en del af dette års M List.