Erfaring
Mads startede sin karriere hos Elbodan som Marketing Manager i 2006. Siden har han været hos DSB som Business- & Brand Manager, Fullrate som Head of Product Management og TDC som Head of Marketing. Fra 2014 har han siddet som Head of MarCom & CS hos eBay.
Motivation
Mads Arentoft er en stærk CMO med en god digitalt opdateret faglighed og forståelse for marketinginitivater i brydningsfeltet mellem produkt og marketing. Mads er desuden en god leder med en naturlig forståelse for at skræddersy sit lederskab til den enkelte medarbejder og flair for at skabe forståelse for den enkeltes kompetenceprofil og løfte den samlede indsats i sine teams. Det har ført til et omdømme som en motiverende leder, som formår at få kollegaer til at performe over forventet. Mads har desuden en veludviklet sans for at spotte nye digitale marketingmuligheder, eksempelvis i form af eBays eller Bilbasens nyeste digitale og succesfulde tiltag. Mads’ lederegenskaber og hans flotte marketingindsatser sikrer ham derfor en plads på dette års The M List.