Erfaring
Martin indledte sin karriere som Campaign Specialist hos IBM i 1995. Tre år senere blev Martin direktør for TBWA, før han valgte at starte sit eget i 2000. Siden da har Magnetix sikret sig positionen som et af de skarpeste digitale dialogbureauer i Danmark.
Motivation
Martin Bochineck startede i 2000 bureauet Magnetix i samarbejde med Christina Rind. Deres fokus på at finde den helt rette balance mellem digital, dialog og kunderejser har siden været opskriften på succesen, som makkerparret og Magnetix har opnået. Bureauet har de senere år leveret enestående resultater og digitale løsninger som få andre. I 2016 fik bureauet yderligere anerkendelse for deres position på markedet, da netværket Dentsu Aegis valgte at opkøbe Magnetix og slå det sammen med bureauet Isobar. Martin skal derfor i fremtiden lede et bureau på 250 personer og have opfyldt drømmen om at levere løsninger i verdensklasse på et globalt plan. Det er derfor en stor respekt for Martins stærke vision og ledelsesevner, som gør ham til en af årets mest i øjenfaldende profiler på The M List 2017.