Erfaring
I 2001 startede Martin sin karriere hos Dell. Fra 2006 til 2011 har han blandt andet arbejdet med softwareløsninger, produktudvikling og strategier i virksomheder som Adpeople og Tracework, hvor Martin også blev CEO i 2010. Martin skiftede i 2011 til Adform som CMO, hvor han var indtil foråret 2017, hvor han begyndte blev ny CCO hos Saxo.com
Motivation
Martin Stockfleth Larsen har gennem de seneste 15 år skabt sig en faglig bred værktøjskasse ved at have arbejdet intensivt i krydsfeltet mellem marketing, reklame og IT. Martin har siden 2011 været med til at skabe en rungende innovativ succes for Adform. I 2015 blev Adform kåret som årets mest innovative vækstvirksomhed af EY grundet dets stærke performance. Adform har specielt udmærket sig ved at gå nye veje inden for adtech-løsninger og digital markedsføring. Martin Stockfleth er som profil en stor inspiration, trendsetter og meningsdanner inden for sit fag og derfor også en naturlig kandidat at finde på The M List 2017.