Erfaring
Peter startede sin karriere i mediebranchen som International Media Director for The Media Partnership. Senere skiftede han til en stilling som Strategic Planner hos Wibroe Duckert & Partners. I 2000 fik han jobbet som Managing Director hos Mediawise, og i 2006 skiftede han til den stilling, han har i dag som administrerende direktør Danmark & Nordics hos Omnicom Media Group
Motivation
Peter Gottfredsen er en af de mest erfarne mediefolk i Danmark. Han har nærmest været leder i branchen siden hans karriere begyndte hos The Media Partnership i 1995, og han har om nogen været med til at forme udviklingen af det moderne mediabureau og tilgangen til markedet. Peter sidder ved roret hos Omnicom og er en leder, der tør at se fremad og er blandt de marketers, der forstår, hvor vigtigt det er, at opruste den interne kompetenceopbygning i forhold til anvendelse af ny teknologi. Det er derfor ikke til at komme uden om, at Peter er blandt sværvægterne inden for mediebureauverdenen og en skarp og dygtig marketingprofil, der med sit drive og sine lederevner kvalificerer sig til årets The M List.