Erfaring

Reinholdt startede i 1997 som salgs- og marketingsansvarlig i Sports Enterprises. I 1998 skiftede han til Mannov som rådgiver. Reinholdt har siden 2002 været Partner og blev i 2012 CEO for bureauets kommunikations- og PR-afdeling.

Motivation

Efter at have været ved Mannov gennem de sidste 18 år, og stået ved roret for bureauets kommunikation og PR de sidste fire år, er Reinholdt Schultz igen i år blevet indstillet til The M List. Det er qua Reinholdts mangeårige forståelse for rentabel bureaudrift og hans kommunikationsegenskaber, hvor han holder fast i at være primær sparringspartner for nogle af Mannovs største kunder, der år efter år er med til at positionere bureauet som et af Danmarks mest anerkendte fullsevice PR-bureauer herhjemme, som gør Reinholdt til en selvfølgelighed på The M List 2017.

HVAD ER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SUCCES I 2016?

Vi har startet bureauet Caliber, der bliver en stor succes i Danmark og internationalt. Caliber arbejder med at rådgive virksomheder om bl.a. deres “Purpose” og “Corporate Character”. Calibers og Mannovs ydelser ligger perfekt i forlængelse af hinanden.

HVAD HAR VÆRET DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SKUFFELSE I 2016?

At vi ikke har vundet samtlige bureaukonkurrencer. Jeg hader at tabe!

HVAD ER DIN STØRSTE MARKETINGMÆSSIGE UDFORDRING I 2017?

Vi skal på kort tid skabe samme gode omdømme for Caliber, som Mannov har haft i efterhånden mange år. Den slags skal man gøre sig fortjent til, og det tager som regel tid.

HVOR FINDER DU DIN FAGLIGE INSPIRATION?

I mit arbejde med kunderne og blandt mine kollegaer. Jeg har efterhånden været på Mannov i 20 år, og jeg går stadig hjem hver dag med ny viden og inspiration. Lige præcis derfor elsker jeg simpelthen mit arbejde!

HVIS DU SKULLE GIVE BRANCHEN EN FAGLIG OPSANG HVAD SKULLE DET SÅ VÆRE?

Cut the crap! Der er stadig for meget bullshit i vores branche. Det gavner ikke kunderne. Og så er der stadig, hos nogle bureauer en tendens til, at fokus på bureauets egne idéer (der næsten opfattes som kunst) er vigtigere end kundens resultater. Det er ikke holdbart!

HVIS 2017 SKAL VÆRE EN SUCCES FOR DIG, HVAD SKAL DU SÅ OPNÅ?

Flere glade kunder og flere (glade) kollegaer. Og så skal vi genindtage den internationale scene.