Erfaring

I 2006 stiftede Thomas community bureauet Very. Inden han blev bureauejer, var han først projektleder i hhv. Diesel Danmark og senere Promoters efterfulgt af to år som Account Manager i Reputation. Derudover er han jurymedlem i Danish Digital Awards og Mediadagen/Årets Rambuk.

Motivation

Thomas Bjerg har igen i år udmærket sig ved flotte resultater på bundlinjen for Very og til både danske og internationale awardshows, hvor han bl.a. her vundet en Guldløve i Cannes for kampagnefilmen “The Family” for Ford. Thomas er en digital marketer, som tænker nyt, stort og internationalt og eksekverer på dette med stor succes. Derudover er han som jurymedlem i både Mediadagen/ Årets Rambuk og Danish Digital Awards med til at hylde branchen og sætte standarder for hvor, kompetenceniveauet i dansk reklame og kommunikation skal ligge. Thomas er naturligvis igen i år en del af The M List.

HVAD ER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SUCCES I 2016?

Det må vel være Cannes Guldløve for vores Ford case (Familien). At vi er lykkes med vores insight og strategimodel og set den virke i praksis. Det var en fantastisk oplevelse!

HVAD HAR VÆRET DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SKUFFELSE I 2016?

Generelt, når man lægger stor energi i projekter, hvor man tror, at man kan gøre en reel forskel, men hvor det lægges ned på grund af politik.

HVAD ER DIN STØRSTE MARKETINGMÆSSIGE UDFORDRING I 2017?

At bibeholde vores grund-dna samtidig med at arbejde på den internationale scene samt sikre, at vi konstant har mod til at udfordre og nytænke.

HVOR FINDER DU DIN FAGLIGE INSPIRATION?

Mest af alt hos forbrugeren, som Community Plannere giver os adgang til, men samtidig fra kollegaer, kunder mv.

HVIS DU SKULLE GIVE BRANCHEN EN FAGLIG OPSANG HVAD SKULLE DET SÅ VÆRE?

Hav mod, nytænk, bryd konventionerne (også strukturer). Vi er meget længere fremme i Danmark, end vi tror!

HVIS 2017 SKAL VÆRE EN SUCCES FOR DIG, HVAD SKAL DU SÅ OPNÅ?

At jeg får flere unger på hjemmefronten! 🙂 Men professionelt, at vi lykkes med vores indsigt- og strategimodel, så endnu flere kunder oplever den succes, vi har set at modellen og Very-teamet bidrager med. Vi skal holde fokus på det, vi er bedst til og udfordre vores kunder og hinanden.