Erfaring
Thomas begyndte i 2004 sin karriere hos reklamebureauet DDB med en stilling som Nordic Analyst, hvor han i 2009 sluttede af med en stilling som Account Director. Herefter blev han i 2010 Marketing Manager i Tivoli inden han i 2016 vendte tilbage til DDB og en stilling som Managing Director.
Motivation
Thomas begyndte i 2004 sin karriere hos reklamebureauet DDB med en stilling som Nordic Analyst, hvor han i 2009 sluttede af med en stilling som Account Director. Herefter blev han i 2010 Marketing Manager i Tivoli inden han i 2016 vendte tilbage til DDB og en stilling som Managing Director.
HVAD ER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SUCCES I 2016?
Tilbagekomsten til DDB Copenhagen og efterfølgende overtagelsen af bureauets ledelse i vores nye trekløver. Vi er påbegyndt transformationen mod det nye DDB, som allerede er blevet godt modtaget af kunder og medarbejdere. Dertil kommer glæden ved at vores ældste og største kunder oplever rekordhøje salgstal.
HVAD HAR VÆRET DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SKUFFELSE I 2016?
Jeg bliver altid skuffet eller måske mere ærgerlig, når jeg føler, at der ikke bliver lyttet til god rådgivning. Eller når beslutningsprocessen er drevet af frygt og usikkerheden fremfor mod og troen på egne evner.
HVAD ER DIN STØRSTE MARKETINGMÆSSIGE UDFORDRING I 2017?
Fortsætte og eksekvere på den transformation vi har påbegyndt i år og bevise at DDB Copenhagen er nutidens og fremtidens bureau.
HVOR FINDER DU DIN FAGLIGE INSPIRATION?
Gennem iagttagelser i hverdagen, dialog med dygtige mennesker i branchen, bøger, blogs og interessante oplæg. Derudover er jeg en del af en mindre netværksgruppe, der ikke har noget med marketing at gøre. Her henter jeg også stor inspiration.
HVIS DU SKULLE GIVE BRANCHEN EN FAGLIG OPSANG HVAD SKULLE DET SÅ VÆRE?
Vi er nødt til at kigge op og sætte det lange lys på. Vi skal have noget på hjertet, og det er vores opgave at sikre det bliver kernen i vores kunders ageren og kommunikation. Som kunde skal man turde tro på sig selv og sine partnere og træffe modige beslutninger, der flytter noget. Hvis vi kun optimerer og træffer sikre valg, kommer vi ikke til at flytte os markant.
HVIS 2017 SKAL VÆRE EN SUCCES FOR DIG, HVAD SKAL DU SÅ OPNÅ?
En succesfuld transformation af DDB Copenhagen, der udmønter sig i stærke kreative løsninger, der gør en forskel. Derudover skal vores kunder gerne kigge tilbage på et år, hvor de har opnået deres forretningsmål. Og så skal vi selvfølgelig også selv nå vores økonomiske mål.