Erfaring
Thomas’ karriere begyndte med stillingen som marketingkonsulent hos Sonofon retail. Efter fire år blev han ansat hos Telenor hvor han sluttede af som Head of Marketing før han skiftede til en stilling som Client Director i MTG/TV3. Siden har han også været Nordic Marketing Manager hos Specsavers Nordic før han i slutningen af 2015 blev Group Marketing Director hos Miinto.
Motivation
Thomas Rendbæk har taget sin solide faglighed og marketingerfaring fra bl.a. højprofilerede stillinger i telebranchen med sig til et job som CMO hos den danske fashion startup Miinto. Virksomheden er i rivende udvikling med sund vækst og mange unge medarbejdere. Her er Thomas en væsentlig brik i at professionalisere Miintos marketingtilgang, udvikle Miintos position på markedet og generelt medvirkende til at løfte og opretholde momentum i forretningen. Thomas er et godt eksempel på en marketingprofessionel, der i den grad kan være med til at gøre en forskel på den danske startup scene. Thomas skal derfor have en plads på årets The M List for at føre sin høje faglige marketingtilgang succesfuldt over i Miinto’s spændende udvikling.