Erfaring

Thomas tilbragte de første seks år af sin karriere som Planner i reklamebureauet Saatchi & Saatchi. Herefter kom han til Halbye Kaag JWT. Først som Client Service Director og senere som CEO. I 2015 stiftede Thomas The Orbit Agency, hvor han fungerer som CEO & Partner i dag.

Motivation

Efter mere end 17 år i reklamebureau, hvoraf de 10 var med topposter hos Halbye Kaag JWT stiftede Thomas Thorstholm i 2015 The Orbit Agency. Et moderne bureau, som arbejder ud fra en innovations tankegang, der kombinerer kreativitet og data. Bureauet har på kort tid leveret endda meget flotte resultater, og med satsningen har Thomas vist, at han ikke bare er en god bureauleder, men en profil, der tør at gå linen ud og ser muligheder i markedet, hvor andre tøver. Vi anerkender hans arbejde, og Thomas har arbejdet sig flot ind i The M List feltet 2017.

HVAD ER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SUCCES I 2016?

I 2016 rundede The Orbit Agency sit første år i verden. Resultatet af det gode og hårde arbejde viste tydeligt, at der både er et behov for og en efterspørgsel efter fundamentalt nye tilgange til koblingen af data, kreativitet og strategi i håndgribelige og tilgængelige værktøjer. Det er et år, vi kigger tilbage på med taknemmelighed og ydmyghed overfor, hvor meget det kræver at følge op på.

HVAD HAR VÆRET DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SKUFFELSE I 2016?

Hvis spørgsmålet havde været adresseret 2015, havde jeg haft mange gode bud på et svar. For 2016 er feltet af kandiderende bud så tyndt, at de har svært ved at kvalificere sig til at passe til beskrivelsen “største skuffelse”.

HVAD ER DIN STØRSTE MARKETINGMÆSSIGE UDFORDRING I 2017?

At balancere tiden på tværs af kundeprojekter, platformsudvikling og innovationsprojekter med også at udbrede kendskabet til vores kerneværktøjer i Echo Effekt og Budskabsmodellering.

HVOR FINDER DU DIN FAGLIGE INSPIRATION?

I det daglige møde og samtaler med andre mennesker. Den bedste inspiration kommer fra virkeligheden – helst i sin rå og ufiltrerede form. Det er her, de største aha oplevelser og ideer kommer fra. Når andres tanker, oplevelser og perspektiver pludselig kan skabe en klarhed, jeg aldrig kunne have tænkt mig til alene eller med de forudsigeligt ligesindede.

HVIS DU SKULLE GIVE BRANCHEN EN FAGLIG OPSANG HVAD SKULLE DET SÅ VÆRE?

Find modet til at kigge indad og tænke udvikling mere radikalt og fundamentalt.

HVIS 2017 SKAL VÆRE EN SUCCES FOR DIG, HVAD SKAL DU SÅ OPNÅ?

Der er mange målsætninger defineret for 2017. Både de helt åbenlyse og dem, der ikke skal deles af åbenlyse grunde. En af de vigtige handler om, at vi i 2017 skal lancere den første af flere digitale platforme, som giver helt nye tilgange til værdiskabelse for vores kunder.