Erfaring
I 1998 begyndte Ulriks karriere som marketingkoordinator hos Europæiske Rejseforsikring. Herefter fik han job hos OMD, hvor han i årene 2001-2008 gik fra Account Manager til International Client Director. Herefter var han to år hos Cox Copenhagen og næsten seks år hos Data Intelligence, hvorefter han i efteråret 2016 fik stillingen som Managing Director i mediebureauet Orchestra.
Motivation
Ulrik Grevenkop-Castenskiold har i 2016 udskiftet Managing Director positionen hos Data Intelligence med samme stilling i mediebureauet Orchestra. Orchestra er som nytænkende mediebureau kommet godt fra start, og har over året fået flere nye interessante kunder på kundelisten samt modtaget anerkendelser for arbejdet. Med Ulrik ombord får man en datadreven mediemarketer, der er kendt for sine kompetencer og evner til at give et komplet indblik og rådgivning inden for alle detaljer omkring medieindkøb- og valg. Med et højt fagligt niveau inden for mediedisciplinerne og som en fremadstormende bureaulederprofil, er Ulrik blandt årets The M List profiler.