Erfaring
Louisa har i størstedelen af sin karriere været hos verdens største spirituskoncern, Diageo, hvor hun gennem 12 år har opbygget stor erfaring med internationale brands. Hun startede i 2002 som Business Manager for Moët Hennessy og avancerede de næste årti til poster som Head of Marketing, Category Director og Marketing Innovation Director. I 2014 blev hun hentet til Maersk, hvor hun i dag sidder som Global Head of Business Development & Marketing and Vice President.
Motivation
Louisa C. A. Loran havde en stor opgave foran sig, da hun blev hentet til Maersk Line i 2014. Hun forstår marketing som et vigtigt konkurrenceparameter for Maersk Line og har haft for opgave at gøre kommunikationen mere præcis, emotionel og appellere stærkere til den enkelte kunde i de 67.000 virksomheder, som Mærsk Line har som deres målgruppe. Louisa har stået for at drive en fundamental forandring i organisationen og har med stor succes fokuseret på en ny brand positionering, en bedre kundeforståelse og opbygning af en mere professionel marketingtilgang i et globalt firma med tilstedeværelse i mere end 120 lande. Louisa er en visionær og kompromisløs marketingleder, som med stærke resultater og skarp kundeforståelse igen er at finde på The M List.