Erfaring
Mads startede i 1999 karrieren som International Media Director i OMD, og seks år senere blev han efter en kort ansættelse hos IUM hentet til Carat, hvor han havde sin gang de næste otte år. Først som Managing Director og senere som CEO for Carat Nordic. I 2013 blev han udnævnt til President for Aegis Media Nordics, og siden 2014 har han været CEO for det samlede Dentsu Aegis Network Denmark
Motivation
Det er som bekendt en kunst både at transformere, investere og øge forretningsmæssig værdi på én gang, men med Mads Bredal som øverstkommanderende har Dentsu Aegis Network formået netop dette de seneste år. Bureaugruppen har oprustet kraftigt på den digitale front, bl.a. med Magnetix- opkøbet i 2016 og har i stor stil satset på integration af services og kompetencer, men er alligevel sluppet afsted med flotte resultater og en samlet performance, der fortsat kun bliver stærkere. Mads har som CEO for netværket formået at sætte kursen i det stærkt konkurrenceprægede bureaufarvand, og han har evnet at samle og motivere den store og sammensatte gruppe, der er Dentsu Aegis. Dette høje kompetenceniveau og de fortsat sikre resultater gør Mads til en sikker profil igen i år.