Erfaring
Efter Mads blev færdig med sin kandidat fra CBS i 2001, startede han sin karriere hos Creuna, hvor han avancerede gennem de næste ti år. I 2011 forlod han stillingen som Client Service Director og startede Think! Digital (i dag bare THINK) sammen med Klaus Silberbauer og to andre kolleger fra Creuna. Her sidder han i dag som Managing Director og Partner med ansvaret for salg, strategy, positionering og partnerskaber.
Motivation
Mads Gustafsen har gennem hele sin karriere været dygtig til at bygge de rette kunderelationer, udvikle digitale strategiløsninger og sammen med sit team levere top-of-the-class løsninger. Med et skarpt kommercielt mindset og en digital passion har han formået at vækste THINK til en bruttoavance på hele 25,7 mio. på sidste årsregnskab. Succesen kan bl.a. tilskrives Mads’ tidlige vision om at skabe et bureaukoncept, der var en blanding af et konsulenthus og kreativt bureau, et Digital Product Agency, med lige dele fokus på strategisk forretningsudvikling og brugeroplevelsen. Med oprustning inden for strategi, UX, design og kreativitet har Mads været med til at bane vejen for et af de bedste år for THINK med tre guldpriser ved DDA og endnu et flot rekordregnskab. Derfor er Mads selvfølgelig igen i år på The M List.