Erfaring
Martin har tilbragt hele sin karriere i NETTO regi. Han begyndte med en stilling som Store Manager i 2003. Herefter har han arbejdet sig op igennem NETTO organisationen og har siden 2014 bestridt posten som Head of Assortment and Marketing, Vice President for NETTO.
Motivation
Martin Hasgard Olesen er med sin lange karriere i NETTO en retailmarketer til benet. Martin er strategisk, hårdtarbejdende og målrettet med et innovativt og digitalt mindset. Med Martin i spidsen har NETTO på det seneste leveret stærke “purpose drevne” kampagner eksemplificeret ved deres mad-delingsapp til bekæmpelse af madspil. Martin har været med til at sikre, at også et discount koncept som NETTO følger tidens kritiske forbrugeres forventninger til marketing anno 2017. NETTO har fået et solidt greb om discountmarkedet ikke bare i Danmark men også europæisk, hvor Martin gennem marketingstrategisk kløgt og ROI tænkning har været en vigtig del af rejsen. Med de flotte resultater og høje faglige kompetenceniveau, som Martin har udvist for NETTO, har han igen i år fortjent en plads på The M List.