Erfaring
Vicky startede sin karriere i Carlsberg som Management Trainee, hvorefter hun blev Area Manager Spain og senere både Brand Manager Carlsberg Beer & Miller Genuine Draft og Product Manager, Guld Tuborg & New Product Development. I 2000 kom hun til Kilroy og i 2006 Royal Unibrew. I 2008 rykkedehun til DR, hvor hun senest sad i en stilling som porteføljechef og markedsføringsansvarlig, før hun i 2016 blev brandingchef hos TV 2.
Motivation
Vicky Wassmann Dahi er en stærk profil i branchen, og efter et år med solide indsatser, bl.a. på TV 2’s “Alt det vi deler”-kampagne, indtager hun en sikker plads på årets The M List. Vicky har en flot karriere bag sig, som bl.a. tæller en årrække hos henholdsvis DR, Carlsberg, Kilroy og senest TV 2, hvor hun i juni 2016 indtog stillingen som brandingchef. Denne erfaringsmæssige tyngde betyder, at Vicky kommer med en dybtgående brancheindsigt og særdeles veludviklede marketingfaglige kompetencer, og der er ingen tvivl om, at Vicky er en stærk drivkaft hos TV 2. Med sine anerkendte faglige og ledelsesmæssige meritter er Vicky en stærk profil på The M List 2018.