Erfaring
Frederik startede sin karriere som tekstforfatter hos BBDO i 1988 og har efterfølgende arbejdet for både Grey Danmark og Hiort, Stenius & Preisler. Han startede senere sit eget, Propaganda McCann. Propaganda blev efterfølgende til Mensch, som nu er en af de mest anerkendte reklamebureauer på det danske marked.
Motivation
Frederik Preisler er en fremtrædende profil på den danske bureauscene med over 20 års erfaring i reklamebranchen bag sig. Dertil er han en exceptionel skarp kommunikatør i det offentlige rum, hvor han sætter aktuelle temaer på agendaen og bidrager til en højnet faglig kommunikationsdebat. Hos Mensch har Frederik været garant for stærke resultater, som bl.a. bevirkede, at Mensch kunne kalde sig årets store vindere ved Danish Digital Awards 2018 efter at have indkasseret en række guld- og sølvpriser samt titlen “Digital Agency of The Year”. En bemærkelsesværdig og flot udvikling for bureauet, der kommer ud af mere klassiske dyder. Det er Frederiks høje faglighed og fokus på at innovere og udfordre standarden i branchen, som er med til at skabe den gode kurs for Mensch, og som igen sikrer ham en plads på The M List.