Erfaring
Hans-Henrik startede sin karriere som marketingkonsulent i Kræftens Bekæmpelse. Efterfølgende har han arbejdet i International Masters Publishers, Elsass Wagn og Arte. I 2000 startede han som CEO i Dobermann og co. Advertising, og tre år efter fik han stillingen som administrerende direktør i Klausen + Partners.
Motivation
Hans-Henrik Søndersted-Olsen har som administrerende direktør for et af Danmarks førende B2B-bureauer, Klausen + Partners A/S, etableret sig som en både markant og anerkendt profil på bureauscenen herhjemme. Med Hans-Henrik i spidsen har Klausen + Partners skabt sig et renommé som et af de kommercielt stærkeste og mest prisvindende bureauer inden for reklame- og marketingdisciplinen. Det er hans høje ambitionsniveau, der lægger fundamentet for visionen for 2020 om en fordoblet omsætning, et øget antal medarbejdere og et større overskud, og som ligger til grund for den positive kurs, bureauet er på. Hans-Henrik har med mange års erfaring skabt sig en stærk strategisk profil og opbygget sig en ekspertise indenfor B2B-disciplinen, der gang på gang sikrer, at Klausen + Partners leverer marketingindsatser med målbare resultater.