Erfaring
I 1996 startede Jacob som Production Manager hos DR. To år senere blev han Marketing Manager hos SAS og sad i de efterfølgende år som Managing Director hos Bet24, Betfair, MATCHUP og Clear Voice PR. I dag er Jacob marketingchef hos TV 2 og sidder derudover som bestyrelsesmedlem i Kulturministeriet.
Motivation
Jacob Weinreich har mere end 15 års erfaring inden for digital marketing og er en profil, som har gjort sig bemærket på både den nationale og internationale scene. Siden 2015 har han haft ansvar for TV 2’s samlede marketingaktiviteter. En opgave han med sin digitale tilgang og ledelsesmæssige erfaring har påtaget sig med succesfulde resultater til følge. Med respekt for brandværdi, flair for konceptudvikling og med et stærkt team i ryggen, forstår Jacob at navigere på tværs af alle medieplatforme. I 2018 resulterede hans arbejde i, at TV 2 Marketing vandt den prestigefyldte pris “Best Marketing in Europe” ved Promax Europe. Med sin innovative og kommercielle tilgang til marketingdisciplinen har Jacob vist sig som en stærk, resultatskabende marketer, hvorfor han igen i år er at finde på årets liste.