Erfaring
Jan startede sin karriere som Sales & Marketing Manager hos KS Danmark i 1989. I 1991 blev han International Sales & Marketing Manager i Multi-inform, med skiftede i 1996 til LEC som deres Sales & Marketing Manager. I 1999 stiftede han Relationshuset Gekko, hvor han frem til fusionen med Increase (nu Nordlið) i 2017 sad som Director of Strategy, og nu som direktør og partner i Nordlið.
Motivation
Der er tale om et kærkomment come-back for Jan Køhler på The M List. Med det overordnede ansvar for Nordlið’s strategi og kreative retning bærer Jan en stor del af æren for, at Nordlið bliver en stadig større stjerne på den danske bureauhimmel. Det ses i år med innovative kampagner for blandt andre Lotto, DSB og Forsvaret. Fusioner er sjældent smertefrie, men med en stærk organisation, dygtige medarbejdere og en visionær topledelse, hvori Jan indgår, beviser Nordlið fortsat, at de succesfuldt er lykkedes med fusioneringen af de to bureauer ved at være blandt branchens mest spændende customer experience bureauer. På baggrund af en solid karrierehistorik og et fortsat stort drive og kreativ kompetence, leder Jan med stor overbevisning en organisation, der gør sig bemærket ved et enestående stort fokus på både kunde og forbruger.