Erfaring

Jeppe startede som projektleder for Albatros Network, hvorefter han blev projektchef hos Adcore, inden han rykkede til Creuna. De næste ti år tilbragte han hos Creuna som hhv. afdelingsleder for Knowledge Management Business, koncept- og udviklingschef, markedschef for mobile innovation, direktør for forretningsudvikling og kontaktdirektør. I 2010 startede han hos Vertica A/S.

Motivation

En selvskreven profil på dette års The M List er Jeppe Hansen, som har stået i spidsen for en række flotte resultater hos e-handelshuset, Vertica. Jeppe har gennem mange år gjort sig bemærket, som en skarp og kommercielt orienteret digital profil på den danske bureauscene, hvor han i Vertica-regi har formået, at skabe intensiv vækst siden 2010. Vertica har under Jeppes ledelse modtaget flere e-handelspriser sammen med kunder, hvilket igen og igen har resulteret i øget vækst og stigende kundeloyalitet. Jeppe er en afholdt leder og et fagligt e-commerce fyrtårn, som kommer med den rette forståelse for digital strategi og udviklingen af solide og resultatskabende e-handelsløsninger. Jeppe skal anerkendes for sin dybe brancheindsigt og imponerende meritter.

HVAD HAR VÆRET DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SUCCES I 2018?

Årsresultatet 🙂

HVAD VILLE DU GERNE HAVE GJORT MERE AF I 2018?

Automatisering/leadgenerering for kunder med relevans.

HVAD BLIVER DIN STØRSTE MARKETING UDFORDRING I 2019?

Flere aktører og flere specialister slås om opmærksomheden. Der skal noget særligt til – centralt ift. rekruttering.

HVORDAN FORVENTER DU, AT DIN ROLLE VIL FORANDRE SIG I 2019?

Ikke den store ændring.

HVIS DER VAR EN I BRANCHEN DU SKULLE GIVE ET SKULDERKLAP – HVEM SKULLE DET VÆRE OG HVORFOR?

Line, marketingdirektør, Bolia.com.

HVIS 2019 SKAL VÆRE EN SUCCES FOR DIG, HVAD SKAL DU SÅ OPNÅ?

Gode ansættelser, få fejlansættelser.