Erfaring
Jesper startede hos wupti.com, hvorefter han rykkede til Lean Energy Cluster som Project Manager. Han blev efterfølgende Sales Manager for Danmark og Finland hos AOL-platformen BeOn, en stilling, der hurtigt blev til en direktørstilling efterfulgt af flere betydningsfulde positioner, senest Head of all Sales & Client Services Nordics. I 2017 skiftede AOL navn til Oath, hvor Jesper i dag sidder som Managing Director Nordics & Netherlands.
Motivation
I sin position som Managing Director Nordics & Netherlands for “branded entertainment” bureauet Oath, har Jesper Laumand bl.a. stået i spidsen for en succesfuld konvertering af AOL-brandet, der i 2017 skiftede navn til Oath. Senest har Oath med Jesper ved roret lanceret et Brand Love Index: en undersøgelse, der har til formål at identificere brandkærlighed blandt forbrugerne. Dermed placerer Oath sig i førersædet, når det kommer til forbrugerindsigt i et medielandskab, der undergår konstant forandring. Med initiativ viser Jesper bl.a., at han er en nytænkende og ambitiøs leder, der med en indgående forståelse for sine kunder og et unikt blik for kreative løsninger på tværs af de nordiske markeder, i den grad er mand for at sikre Oaths fremtidige vækst og positionering i Norden. Det giver ham en velfortjent plads på The M List 2019.