Erfaring
Lars startede karrieren hos Dagrofa i 1986, hvor han havde sin gang, inden han i 1992 rykkede til Toms Gruppen. Gennem de næste knap 24 år havde han titler som Nordic Marketing Director og Innovation Director, og senest positionen som NPD & CSR Director. I 2016 kom Lars til Orkla Confectionery & Snacks, hvor han i dag er Marketing Director for KiMs-brandet.
Motivation
Lars Hørlyck Christensen er og bliver én af de allertungeste FMCG-marketerprofiler herhjemme. I godt og vel 30 år har han sat sit præg på nogle af Danmarks største fødevarevirksomheder og deres velkendte produktporteføljer, og til trods for sine mange år i branchen, er Lars én af de mest innovativtænkende og resultatskabende profiler. Han tør forny selv traditionsrige brands, skabe stærk grobund for nye produktlinjer, senest med KiMs Chokolade, og han rammer rigtigt i satsningen på modige kampagner – fx gennem placeringen af “KiMs Jørgen” i stadig mere kreative set-ups. For Lars er kodeordene dyb forbrugerindsigt, tæt sammentænkning af produkt og kommunikation, samt en evig balanceren mellem at være konsekvent og nytænkende. Lars er igen i år en selvskreven profil på The M List.