Erfaring
Line startede sin karriere med at være Junior Product Manager hos Maybelline New York. Her har hun siden været Product Manager og Marketing Manager Global, før hun i 2009 kom til Colgate Palmolive som Nordic Senior Brand & Marketing Manager. I 2013 blev hun Marketing Manager hos Muuto, og siden 2014 Marketing Director.
Motivation
Line Brockmann Juhl er en moderne marketer, som med en analytisk og strategisk tilgang er med til at løfte barren for sit fag. Som Marketing Director hos Muuto er hun frontløber i udviklingen af det stilistiske og moderne udtryk, som kendetegner virksomheden. En virksomhed, der har oplevet intens vækst siden sin opstart. Line imødegår de udfordringer, Muuto opererer i, og i forlængelse heraf stiller hun skarpt på at levere resultater af øverste skuffe, når det kommer til at navigere i koblingen mellem klassisk marketing og integrationen af innovative indsatser i et internationalt perspektiv. Line har indenfor sit ansvarsområde skubbet Muuto på en spændende international vækstrejse, der i 2018 resulterede i et opkøb af en af de store globale møbelaktører. Line er derfor på årets liste.