Erfaring
Lisa kom i 1999 til Jyllands-Posten i en stilling som Media Consultant. Godt seks år senere rykkede hun til Carat Denmark, hvor hun sad som Strategic & Digital Director og Head of Amplifi. Efter mere end ti år hos Carat forlod hun bureaubranchen til fordel for Kvik, hvor hun siden 2016 har haft titlen Chief Marketing and Product Officer.
Motivation
gen i år er Lisa Gøttler at finde på The M List, og det takket være hendes skyhøje ambitionsniveau og solide indsats som øverste marketingansvarlige for én af landets mest veldrevne køkkenvirksomheder. Få herhjemme formår at levere på samme niveau som Lisa, der kan se tilbage på endnu et år hos Kvik med rekordregnskab og flotte priser – en Rambuk Award for tredje år i træk som eneste annoncør nogensinde, foruden en nominering til Danish Digital Award for Kvik’s effektive, datadrevne marketingstrategi. Lisa er ærlig om til- og fravalg i sine strategiske prioriteter, hun er modig på sin virksomheds vegne, og hun tør sætte barren højere end de fleste. Hendes stærke marketingstrategiske kompetencer og fokuserede arbejde kommer til udtryk i en tydeligt optimeret forretning.