Erfaring
Efter endt uddannelse startede Louisa hos spirituskoncernen Diageo som Business Manager for Moët Hennessy. Gennem sine over 12 års ansættelse steg hun i graderne internt, og har bl.a. siddet som Head of Marketing, Category Director og Marketing Innovation Director. I 2014 blev hun hentet til Maersk, hvor hun i dag sidder som Vice President.
Motivation
Louisa C. A. Loran har siden 2014 stået i spidsen for Maersk’s marketingaktiviteter og dermed spillet en stor rolle i at drive Maersk mod en ny og stærkere brandforståelse og positionering. Under Louisa’s ledelse er der udviklet stærke initiativer og en mere brugercentrisk og content-baseret marketingstrategi, der har haft til formål at skabe en mere emotionel tilknytning til brandet. Det er bl.a. blevet til succesfulde SoMe-satsninger, awardvindende kampagner og en intern forståelse for forretning og kundebehov, som har skabt international bevågenhed og udvidet Maersk’s kundeportefølje. Louisa er en visionær og modig marketer, der med styr på alle led i marketingindsatserne og en stærk kundeforståelse, formår at omsætte sin viden til differentierede marketingtiltag. Det er netop den blanding, der igen i år giver Louisa en plads på listen.