Erfaring
Louise startede karrieren som konsulent og forretningsanalytiker, før hun i 2004 kom til DONG – nu Ørsted. Hun startede som Head of Portfolio Planning and Strategy i Energy Markets, blev sidenhen Director/Head of Operations & Short Term Trading i Energy Markets, og har siden 2013 siddet som Privatkundedirektør & SVP, Distribution & Customer Solutions.
Motivation
Louise Hahn er at finde på The M List for tredje år i træk, og det takket være sin fortsat solide indsats hos Ørsted. Det er i Louises tid, at energikoncernen gennemførte det omfattende strategiske skifte til udelukkende grøn energi og dermed også satsede på et helt nyt brand og navn. Louise har formået at navigere i dette forandringsprægede farvand, og indsatsen har givet pote. Brandet møder større opbakning end nogensinde og indtog sidste år bl.a. en 15. plads på BrandFinances liste over landets 50 mest værdifulde brands. Som chef for 300 medarbejdere, der arbejder for virksomhedens 800.000 danske privatkunder, har Louise en nøglerolle i virksomheden, og hun kendes som en lydhør, ydmyg og enormt vellidt leder. Louise evner at vende udfordring til potentiale, og markerer sig synligt som en af de skarpeste marketers herhjemme.