Erfaring
Martin startede sin karriere som Copywriter i D’Arcy i 2000. I 2010 blev han ansat som VP, Associate Creative Director hos Grey Group, New York, men stiftede i 2012 Another Day In The Office, hvor han sad som Creative Director. Fra 2013-2017 sad han hos Anomaly, men blev herefter hentet til Uncle Grey i Danmark, hvor han i dag er Executive Creative Director.
Motivation
Martin Peters Ginsborg er igen en The M List-profil grundet sit virke som Executive Creative Director hos Uncle Grey, hvor han har været hjernen bag en række fremadskuende koncepter og reklamer, herunder “Too easy” for Hungry.dk, samt en vifte af øvrige kampagner for store internationale kunder som Carlsberg og Bolia.com. Martin er en erfaren og dygtig kreativ leder, som på succesfuld vis skaber iøjnefaldende og gribende visuelle kampagner og universer, der fordrer til både umiddelbar reaktion og eftertænksomhed. Martins karriere er gennemsydet af flotte resultater i både Danmark og udland, og tegner et billede af en kreativ spydspids med en faglig kompetenceprofil, der overstiger de fleste andre kreative danskere i branchen.