Erfaring

I 1994 startede Michael hos Promentor som Management Consultant, og da virksomheden i 2000 skiftede navn til Aston Promentor, var det med Michael som partner. Efterfølgende har Michael været partner og direktør hos Right Management, Market Director hos JYSK og partner hos QVARTZ. I dag er han Group Senior Vice President, Head of eCommerce hos Salling Group.

Motivation

I 1994 startede Michael hos Promentor som Management Consultant, og da virksomheden i 2000 skiftede navn til Aston Promentor, var det med Michael som partner. Efterfølgende har Michael været partner og direktør hos Right Management, Market Director hos JYSK og partner hos QVARTZ. I dag er han Group Senior Vice President, Head of eCommerce hos Salling Group.

HVAD HAR VÆRET DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SUCCES I 2018?

Restrukturering og optimering af e-commerce organisationen i Salling Group der har skabt et styrket kundefokus på omnichannel løsninger i bilka.dk og føtex.dk samt udvikling af wupti.com fra en traditionel pureplayer til en online markedsplads med mere end +700.000 vare i sortiment.

HVAD VILLE DU GERNE HAVE GJORT MERE AF I 2018?

Jeg mener, vi har arbejdet med det rigtige fokus og de rigtige opgaver. Alligevel kunne jeg ind imellem godt ønske mig endnu flere timer i døgnet til fx at hente mere ekstern inspiration.

HVAD BLIVER DIN STØRSTE MARKETING UDFORDRING I 2019?

At understøtte strategien for wupti.com.

HVORDAN FORVENTER DU, AT DIN ROLLE VIL FORANDRE SIG I 2019?

Fra et par år med fokus på omstrukturering, driftsoptimering og udformning af nye strategier, kommer vi nu ind i en periode, hvor vi skal arbejde med eksekvering af de strategiske initiativer.

HVIS DER VAR EN I BRANCHEN DU SKULLE GIVE ET SKULDERKLAP – HVEM SKULLE DET VÆRE OG HVORFOR?

Faktisk synes jeg, hele e-commerce organisationen i Salling Group fortjener et kæmpe skulderklap. Alle har hver dag arbejdet stenhårdt med driften af vores onlineforretninger parallelt med at de aktivt har bidraget til en ny strategi, og implementeret de ændringer og forandringer vi har besluttet.

HVIS 2019 SKAL VÆRE EN SUCCES FOR DIG, HVAD SKAL DU SÅ OPNÅ?

Vi skal nå de første milepæle i den besluttede strategi.