Erfaring
I 2010 blev Morten Digital Strategist hos Wibroe, Duckert & Partners og efterfølgende Head of Digital Branding hos TV 2 Danmark. I 2016 tilsluttede han sig & Co., hvor han siden har haft titlen Head of Social and Brand Activation og i dag også er partner. Derudover er Morten bl.a. bestyrelsesmedlem hos F******Flink og jurymedlem ved Rambuk og Danish Digital Awards.
Motivation
Morten Saxnaes er en fremadstormende digital profil, der med erfaring fra flere af landets højtprofilerede kreative bureauer har bragt sig op i sværvægtsklassen, når det kommer til rådgivning og udvikling af digital og social marketing. Hos & Co. og NoA stiller Morten skarpt på disciplinen på tværs af selskaber og landegrænser, hvor han er med til at aktivere brands og kampagner. Han har en eminent evne til at analysere og forstå kunders målgrupper og deres væsentligste digitale drivers: En evne han investerer i sit arbejde, som har resulteret i flere prisvindende og succesfulde kampagner som “Help a Dane” og “The Inddoor Generation”, som & Co. i samarbejde med hhv. Kræftens Bekæmpelse/Tryg Fonden og Velux opnåede stor viral succes med. Mortens stærke faglighed og målbare resultater bringer ham igen i år på The M List.