Erfaring
Morten startede sin karriere hos Lantmännen og senere Carlsberg, hvor han syv år senere sad som Senior Key Account Manager. Herefter begyndte Mortens rejse hos 7-Eleven, hvor han har siddet som både Category Manager, CMO og CPO. Med en kort afstikker som Business Unit Manager hos Royal Unibrew i 2016, vendte Morten i 2017 tilbage til 7-Eleven som Commercial Director.
Motivation
Morten Vedel forstår at kombinere kommerciel flair med viljen til at definere og udvikle ambitiøse mål og nå disse gennem synligt lederskab og solid marketingerfaring. Som ansvarlig for 7-Elevens kommercielle tiltag har han sat forbrugeren i centrum, hvilket afspejles i både butikker, produkter og marketinginitiativer. På vejen mod at blive danskernes foretrukne convenience-butik, evner Morten med gode kommunikationskompetencer at udvikle og motivere kolleger og medarbejdere. Han er nøglespiller i den positive og skarpe udvikling, som retailkæden har gennemgået de senere år med bl.a. et sundere produktudvalg og et mere spændende kaffeudvalg med god vækst til følge. Morten anerkendes for kommerciel flair, skarpe ledelsesevner og for at skabe innovative og produktudviklende tiltag med stærke resultater, hvorfor han er at finde på The M List.