Erfaring
I 2000 startede Niels hos Kunde & Co., hvor han i 2007 sluttede som Group Account Director. Herefter blev han CEO for ContentCPH, men vendte i 2010 tilbage til Kunde & Co. som Managing Director. I 2014 blev han Vestas’ Head of Group Brand and Marketing, men har siden 2017 siddet i Nets som Head of Group Brand and Marketing.
Motivation
Niels Henrik Eriksen optræder igen på The M List: Denne gang for sit arbejde med Nets’ globale brand- og marketingprofil. Det seneste års undersøgelser viser, at Nets klarer sig godt, når det kommer til omdømme blandt forbrugere og virksomheder generelt. Her spiller de rette og målrettede brand- og marketinginitiativer en afgørende rolle, og for første gang fremstår virksomheden som en samlet enhed, der både har interessante budskaber og noget på hjertet. Med en baggrund inden for konsulentbranchen, er Niels en spændende profil, der fremviser en marketingværktøjskasse fra begge sider af bordet, hvilket tillader ham at navigere i discipliner og komplekse problemstillinger med stor selvbevidsthed. Niels er en komplet CMO-profil, der formår at levere resultatskabende marketingløsninger, hvorfor han er tilbage på The M List.