Erfaring
Pernille startede sin karriere i GN Store i 1994 og blev i 1997 Marketing Manager hos Schulstad Frost. I 2000 rykkede hun til Ideel Reklame og Marketing. Efterfølgende har hun siddet hos Orkla Food, stiftet Mehl Innovation og siddet i topledelsesstillinger i hhv. TBWA & BBDO Denmark. I 2014 blev Pernille administrerende direktør hos Danske Lotteri Spil.
Motivation
Pernille Wendel Mehl er en helstøbt markerter som har 25 års relevant erfaring inden for sit felt. Pernille er anerkendt og reflekteret i sin tilgang til tidens marketingudfordringer og engagement i branchen, hvilket senest har medført, at hun har indtaget positionen som bestyrelsesformand hos Dansk Markedsføring. Pernille formår med stor overbevisning at stå i spidsen for et af Danmarks mest velkendte og største brands. Hos Danske Spil, og hun understreger sine kvalifikationer som fremadskuende leder, der har fingeren på pulsen, når der ses på virksomhedens marketingtransformation over de sidste år til en digital superligaspiller. Pernille er en marketer af en særlig støbning, som lykkes med at kombinere digitale muligheder med kommerciel og strategisk tænkning og er derfor selvskreven på årets The M List.