Erfaring
Rekha startede som Trainee hos House of Prince, hvor hun senere sad som Brand Manager i det, der var cigaretdelen af Skandinavisk Tobaks Kompagni. I 2008 skiftede hun til at beskæftige sig med markedsføring af cigarer og pibetobak. I 2014 blev Rekha udnævnt til Vice President, International Marketing and Innovation hos Scandinavian Tobacco Group.
Motivation
Når man ser mod internationale marketingsucceser ud af Danmark, er Rekha Grover absolut en af de marketers, som kan fodre debatten med flest guldkorn. Rekha har siden 2014 haft sin gang i tobaksindustriens avancerede og komplekse reklamelandskab, hvor forbudet og den regionale diversitet mod at reklamere for tobak fra dag et har stillet hende over for tårnhøje udfordringer. Udsigten til spændende udfordringer har dog blot fået Rekha til at smide fløjlshandskerne og bringe hele sin tunge fagprofil og kommercielle marketingværktøjskasse i brug. Hun hviler i sine ledelses- og kommunikationskompetencer og har med afsæt i en dybdegående international målgruppeforståelse og et talent for at skabe innovativ fremdrift, mønstret at sætte sig urokkeligt på tobaksindustriens vækstmarked. Rekha er derfor ikke til at komme udenom på årets The M List.