Erfaring
Runes karriere er forankret i reklamebranchen, hvor han i 2002 grundlagde og sad som direktør hos JuniorJr, der senere blev slået sammen med People-Group og skiftede navn til JuniorPeople. Han rykkede i 2011 til Liquidminds som partner, hvor han sad indtil august 2017, hvorefter han rykkede til Mensch i sin nuværende stilling som kontaktdirektør.
Motivation
Rune Hørslev er en af de seneste års mest synlige, men også modigste og visionære danske bureauprofiler, der med sine succesfulde og prisvindende kampagner har markeret sig både nationalt og internationalt. Rune forstår at hæve barren i branchen og tænke innovativt for at nå og videreudvikle sine kunders mål. Med utraditionelle kampagner som “Sheep View 360” og “Faroe Island Translate” udfordrer han den klassiske reklamefortælling og udvisker grænserne mellem marketing og produkt. Rune er en nyskabende marketer, der forstår at tænke kreativitet bredere end traditionelle reklameløsninger, og 2018 har for Rune endnu en gang budt på spændende samarbejder, prisvindende kampagner samt en titel som årets digitale bureau til Mensch. Rune er derfor en oplagt profil på årets liste.