Erfaring
Steffen startede sin karriere som markedskonsulent hos Berlingske Tidende. Herefter kom han til Oticon USA, hvor han var Marketing Manager. I 1993 blev han Advertising Director hos Politiken, og i 2003 var han med til at grundlægge Hjaltelin Stahl, hvor han i dag er partner.
Motivation
Steffen Hjaltelin er en af de store personligheder på den danske bureauscene, og har igen i år bevist, at han og Hjaltelin Stahl præsterer på højeste niveau med en spændende tilgang for både danske og internationale kunder. Steffen er en bureaudirektør med et personligt drive, der fastholder ham og bureauet blandt branchens ypperste. Fra start har han truffet rette beslutninger i Hjaltelin Stahl-regi, hvor fokus har været på “logiske” produkter, stærk strategi og kreativitet på et tilnærmelsesvis magisk niveau. Bureauet beskæftiger nu over 100 ansatte og indtog for tredje år i træk 1. pladsen på MyResearchs MyImage-analyse. Steffen forstår medielandskabet anno 2019 og tilgår sit fag med innovativ tænkning og forståelse for, at det er dygtige medarbejdere og stærke værdier, der skaber de gode resultater. Steffen hører uden tvivl hjemme på The M List.