Erfaring
Thomas startede sin karriere i 1998 hos Saatchi & Saatchi som Senior Strategic Planner. Efter seks år rykkede han i 2005 til Halbye Kaag JWT, hvor han i løbet af en årrække på 10 år først sad som Client Service Director og efterfølgende CEO. I 2015 stiftede Thomas, sammen med sin kollega Simon Woller fra Halbye Kaag JWT, bureauet Orbit Red, hvor han lige siden har været partner og CEO.
Motivation
Thomas Thorstholm er en faglig stærk, proaktiv og ambitiøs digital profil. I 2015 stiftede han bureauet Orbit Red, som er blevet en spændende bureauaktør på et marked, hvor konkurrencen er benhård. Orbit Red bygger på et simpelt princip: Princippet om at skabe værdi. Ifølge Thomas betyder det, at bureauet har til fornemmeste opgave at udvikle effektive strategier, der kan bringe forbrugere tættere på virksomheder, produkter, services og brands. Thomas er en profil, der sætter barren skyhøjt, og i Orbit Reds relativt korte levetid, har bureauet vundet flere anerkendte branchepriser, udvidet med ny partner og skabt en kundekreds, der tæller store kunder som IDdesign, Cmore, Den Blå Planet og Dynaudio. Med blod på tanden og et innovativt mindset er Thomas igen i år at finde på The M List