Erfaring
Anthony startede karrieren med en række stillinger hos Orange, men blev i 2003 ansat som Media & Research Manager hos Telia. Siden har han været Brand Manager hos Saxo Bank, inden han i 2008 kom til Call Me, senest som Sales & Marketing Director. Efter næsten 10 år hos Call Me blev han i 2017 marketingdirektør hos Discovery. I dag sidder han som marketingdirektør hos Aller Media.
Motivation
Anthony Lim lander en flot plads på The M List 2020. Dette skyldes bl.a. hans rolle som ny CMO hos Aller Media, hvor han er trådt ind med store visioner, en innovativ tilgang og ærbødig respekt for de rigtige partnerskaber inden for marketingsfaget. Det seneste år har han stået i spidsen for en ny strategi med et øget samfundsansvar, samt for at sikre samspillet mellem Aller Media’s indhold, brands, events og salgsplatforme. Med sublim marketingtæft og stor erfaring inden for purposemarketing har Anthony leveret en imponerende indsats for at få det stolte mediehus’ budskaber ud til relevante grupper. Han har endnu en gang vist sig som en strategisk og højtprofileret marketingprofil med flotte resultater i bagagen. Dertil forstår han at navigere i komplekse miljøer. Et velkommen tilbage og en plads på årets liste er derfor velfortjent.