Erfaring
Det startede i 2000 hos Carlsberg og syv år efter begyndte han sin lange rejse hos LEGO. Her har han i en årrække haft adskillige store marketingroller som bl.a. Head of Marketing for det kinesiske marked og Senior Marketing Director for Home Grown IPs. Siden starten af 2018 har han siddet som Head of Marketing for LEGO Creative Play Lab.
Motivation
Som Head of Marketing for LEGO Creative Play Lab leger Bernd Larsen Linde med spændende og banebrydende marketingklodser for det kendte danske brand. I spidsen for LEGOs innovationsafdeling har Bernd øje for både marked, forretning og forbruger, og kan tage del i æren for at LEGO har gjort leg og LEGO-klodser tilgængelig for alle. Gennem nyskabende bureausamarbejder med bl.a. Stupid Studios har han skabt en mere dynamisk brandidentitet og sikret, at brandet kontinuerligt udforsker, udvikler og kommer i mål med nye tiltag. Bernd er en visionær leder og beundringsværdig marketer, som evner at samle mennesker og kreativitet gennem et stærkt brand. Bernd lander derfor en flot plads på årets liste.