Erfaring
Kasper startede karrieren som Chief Unit Manager hos Eatertainment. Siden har han siddet som Digital Planner hos OMD Danmark samt i ledende roller hos Suddenly CPH, Carat og Isobar. Siden 2014 har han orienteret sig mod Asien som COO & CDIO hos GroupM, Vietnam samt CEO hos IPG Mediabrands, Hong Kong. Siden 2018 har han haft sin gang i Singapore som President, UM APAC.
Motivation
Kasper Aakerlund er en visionær marketer, der med et internationalt udsyn har siddet på betydningsfulde poster herhjemme såvel som i udlandet. Siden 2014 har han vist sit værd i Asien, hvor han har positioneret og styrket først GroupM’s markedsposition i Vietnam og dernæst skabt vækst og synlighed som CEO hos IPG Mediabrands i Hong Kong. I 2018 landede Kasper rollen som President, UM APAC for mediebureauet UM, hvor han varetager et imponerende ansvarsområde for vækst og udvikling af 13 markeder i Asien og Stillehavsområdet, herunder store aktører som Kina og Australien. Med sit store drive og stærke forståelse for digital og kommerciel strategi har Kasper vist sig opgaven værdig samt vist, at han har fingeren på pulsen i en branche, der er i konstant forandring. En plads på The M List 2020 kommer Kasper derfor ikke udenom.