Erfaring
Kristoffer startede karrieren som Account Director hos Klausen + Partners. Allerede et år senere stiftede han Subsero, hvor han indtog en position som Account Director og partner. I 2011 blev han CEO og partner i bureauet, og efter syv år rykkede han til Semler Gruppen, hvor han nu sidder som direktør for e-business og digital vækst.
Motivation
Kristoffer de Hemmer Hamborg er rykket fra bureau- til kundesiden med sit skift fra Subsero til Semler Gruppen. Et skift, der har vist sig udbytterigt i den digitale udvikling for Danmarks største bilkoncern. Med Kristoffer som ledende digital driver, har virksomheden oprustet på den digitale front med nye marketinginitiativer og digitale services, som afspejler virksomhedens vækstrejse, hvor det i forvejen flotte salg er øget med flere procenter det seneste år. Semler Gruppen hiver fortsat millioner hjem i hundredvis og udvider støt deres markedsandel, hvilket bl.a. kan tilskrives Kristoffer og det kommercielle og digitale marketingfokus, han har taget med sig. Kristoffer evner at lægge en stærk strategi og forstår sine målgrupper, som han møder i øjenhøjde. Han byder ind med en stor faglighed og er derfor igen at finde på The M List.