Erfaring
Lones lange karriere i FMCG-branchen startede i 2002 hos Beauvais som Sales and Market Analyst. Fire år senere gik turen til Kraft Foods, hvor hun bestred flere marketingstillinger. I 2010 skiftede hun til Royal Copenhagen, men siden 2014 har hun siddet hos Toms Gruppen, hvor hun i dag er Marketing & Innovation Director.
Motivation
Ikke mange profiler kan bryste sig af Lone Lyng Andersens marketingflair og spændende erfaringer i FMCG-branchen. De seneste fem år har hun solidt plantet sine ben hos Danmarks største slikproducent, som hun har taget med ind i den digitale tidsplaner med flotte resultater til følge. Lones evne til at kombinere innovation og kreativ tænkning med strategisk forretningssans har i høj grad været med til at løse udfordringerne for det ellers traditionelle og ikoniske Toms, som hun bl.a. har forgyldt med spændende partnerskaber med Tivoli og Danmarks Idrætsforbund. Dette har placeret hende som en uundværlig frontfigur i virksomhedens kommercielle fremtid. Lones marketingtæft omfatter hele Danmark, og har sat hende direkte ind på The M List 2020.