Erfaring
Mads lagde i 2000 ud med godt seks år hos Merrild Kaffe, hvorefter han i 2005 startede hos Royal Unibrew som International Brand Manager. Efterfølgende har han siddet hos hhv. Tulip som Global Category Manager – Marketing og System Frugt som Marketing Manager. Efter nogle år hos Dynaudio blev han Head of Marketing hos STARK.
Motivation
Med på The M List er Starks Mads Aagaard Jensen for tredje år i træk. Mads leder til dagligt byggekoncernens markedsføringsindsatser med udgangspunkt i innovation, kommerciel flair og strategisk forretningssans. Mads er en leder, der op af værktøjskassen trækker spændende cases og tiltag, som med kunden i centrum løfter både kundeservice, kvalitet og vækst til et helt nyt niveau. Netop Mads’ evne til at gøre små ting store, har spillet en afgørende rolle hos STARK, som det seneste år er trådt ind på det europæiske marked med et opkøb af den tyske virksomhed Saint Gobain Building Distribution. Den danske forhandler og distributør af byggematerialer står hermed i dag dobbelt så stærk som for et år siden. Mads forstår at levere stærke marketingpræstationer i et marked med intens konkurrence og står fast på The M List 2020.