Erfaring
Nicholai grundlagde i 1999 det digitale bureau No Zebra med studievennen Jesper Holm Joensen. Han har siden siddet på posten som CEO for bureauet. Han er derudover bestyrelsesmedlem og medejer af iPaper.
Motivation
Det går godt for Nicholai Hindrichsen og det digitale webbureau No Zebra. Med titlen som CEO og dermed bureauets stærke frontperson kan en stor del af æren tilskrives Nicholai, der med sin fremsynethed og strategiske satsninger har drevet bureauet frem som et af de bedste herhjemme inden
for e-commerce. Gennem faglig specialisering og høj eksekveringsevne sikrer han, at No Zebra igen præsterer, og resultaterne stråler i positiv retning. Det ses yderligere ved tilstrømningen af en lang række nye kunder, ekspansion til hovedstadsområdet og en eksklusiv aftale med det internationale The Optimization Academy. Nicholais kommercielle forståelse for det digitale bringer i dag ikke bare løsninger, men også unikke vækstforløb af høj international klasse for kunderne. Nicholai står stærkt på The M List 2020.