Erfaring
Peters karriere startede med konsulentroller hos både Loyalty Group og Kunde & Co. Han har efterfølgende siddet som Chief Commercial Officer hos Agillic og Client Service Director hos Magnetix. I 2015 tog Peter turen til Responsive som COO og partner, hvor han hurtigt avancerede til CEO.
Motivation
Efter nogle økonomiske usikre år har Peter Vilsholm Therkildsen Schlegel i den grad vendt kursen for Responsive, og samtidig hoppet direkte ind på The M List 2020. Dette med et år, som har budt på langt mere vækst end tidligere. Med en dyb UX- og dialogforståelse samt kommerciel begavelse har Peter fundet ind til bureauets kerne, som i vidt udstræk omfatter stærk dialogkompetence. Tilført en god portion martech og dataprodukter mødes forretnings- og kundeforståelsen i en højere enhed. Det har lokket flere kunder og projekter til Responsive, som bl.a. Øresundsbroen, og er noget, som hele bureauet kan være stolte af. Han har dertil skabt en kultur, hvor kunder altid kan forvente, at møde ambitionen om at mest mulig relevans og værdi for deres forretning. The M List følger forventningsfuldt Peters og Responsives videre færd.
Hvad har været din største professionelle succes i 2019?
Hvad ville du gerne have gjort mere af i 2019?
Hvad bliver din største marketingudfordring i 2020 hvis forudsigelserne om dårligere konjunkturer holder stik?
Digital transformation med afsæt i forretningsforståelse og datakundskaber bliver næppe påvirket væsentligt i negativ retning af en kommende lavkonjunktur. Vores udfordring i relation til markedsføring bliver at øge markedets bevidsthed om Responsives transformation fra dialogbureau til konsulentvirksomhed med fokus på customer experience.