Erfaring
Frank startede sin karriere hos TDC, hvor han senest sad som VP, Online. Han kom efterfølgende til DDB Copenhagen som kontaktdirektør, inden han rykkede videre til BullGuard som CMO. Derefter var Lars en periode hos DONG Energy, og i 2015 kom han til Egmont Publishing, hvor han i dag er
Business Area Director.
Motivation
Frank Vilstrup er en kommerciel marketer helt ud til fingerspidserne og ikke et ukendt navn på The M List. Med afsæt i en høj faglighed og dokumenterede resultater har han skabt en flot karriere, som efter en nylig organisationsændring i Egmont-koncernen sikrede ham en forfremmelse og en titel som Business Area Director. Med det fulde P&L-ansvar for koncernens Consumer Magazines-division har Frank sat stærkt ind på at skabe én samlet stemme for annoncørerne på tværs af både det skandinaviske, øvrige europæiske og UK-markedet. Frank varetager desuden posten som bestyrelsesformand i Belong Agency, hvor et nyt, mere agilt og omkostningseffektivt setup skal neddrosle effekten af coronaepidemien. Et virke der viser, at han forstår at forene kommerciel dybde med aktuel bevågenhed. Velkommen tilbage!
HVAD HAR VÆRET DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SUCCES I 2020?
At komme tilbage på omsætningsniveauet fra 2019 på annoncesalg og bureauopgaver i efteråret 2020.
HVAD BLIVER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE UDFORDRING I 2021?
At sikre en forestående bureaukonstruktion en plads i toppen af markedet.
HVORDAN FORVENTER DU, AT DIN ROLLE VIL ÆNDRE SIG I 2021?
Mere internationalt orienteret.
HVILKE TENDENSER I BRANCHEN VIL DU GERNE SE MERE AF I 2021?
At annoncører fortsat anerkender kreativitet som en vigtig ingrediens i performance-marketing.
HVAD HAR VI LÆRT IGENNEM CORONAKRISEN OG DEN TRANSFORMATION, DEN HAR SKABT?
At tilpasse os en ny virkelighed.
HVEM I BRANCHEN FORTJENER ET SKULDERKLAP – OG HVORFOR?
Annoncørerne, der kæmper for holde hjulene i gang.