Erfaring
Kaspers karriere har udspillet sig hos Nørgård Mikkelsen, hvor han tilbage i 2004 indledte sin rejse som Strategic Consultant og Account Responsible. Han er efterfølgende gået fra Client Service Director til sin nuværende stilling som CEO & Partner i virksomheden.
Motivation
Kasper Kjærsgaard Jensen har styrket Nørgård Mikkelsens markedsposition med sin evne til at spinne forretningens kerneambition om værdiskabelse for mennesker og vækst for brands ind i den nye forretningsudvikling, som udspiller sig hos virksomheden. Dette med en udpræget strategisk og visionær sans samt en ny strategi med ambitionen om at erstatte de traditionelle forretningsområder med nye og mere kundeopdaterede. Med Kasper i spidsen havde Nørgård Mikkelsen i 2019 et 4. kvartal, der skiller sig ud som det bedste nogensinde i bureauets historie målt på nye kunder, så den nye strategi må siges at have båret frugt. En stærk indledning på 2020 blev dog midlertidigt bremset af COVID-19, men med Kaspers kommercielle drive og strategiske flair er der ingen tvivl om, at virksomheden er i de bedste hænder.
HVAD HAR VÆRET DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SUCCES I 2020?
Trods Corona er lykkedes med at vækste bureauet og samtidig har vi kunne holde fokus på udviklingsinitiativerne.
HVAD BLIVER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE UDFORDRING I 2021?
At vi holder fokus på eksekvering på mange af de initiativer, vi har sat i gang de sidste år. Og så er sigtbarheden i 2021 utrolig udfordret. Så vi skal lykkedes med at være tæt på kunderne og kende deres virkelighed.
HVORDAN FORVENTER DU, AT DIN ROLLE VIL ÆNDRE SIG I 2021?
Ikke meget.
HVILKE TENDENSER I BRANCHEN VIL DU GERNE SE MERE AF I 2021?
Fortsat øget fokus på skarpere positionering og øget fokuseffekt. Men i en bedre balance mellem det kortsigtede og det langsigtede.
HVAD HAR VI LÆRT IGENNEM CORONAKRISEN OG DEN TRANSFORMATION, DEN HAR SKABT?
Selvom meget har kunne løses digitalt, og det digitale har været en fantastisk hjælp, så oplever jeg meget tydeligt det sociale og fysiske virkelig er noget, vi har savnet. Og jeg er sikker på, det også gør sig gældende for den måde vi skal bygge brands og brandoplevelser på i en stadig mere digital verden.
HVEM I BRANCHEN FORTJENER ET SKULDERKLAP – OG HVORFOR?
Alle mine kolleger som i en meget anderledes tid virkelig har sikret, at vi er lykkedes med at levere virkelig gode løsninger til vores kunder.